Sunday, January 20, 2013

Pengarah Bersama

Assalamualaikum..

Ok. Next event is Program Bakti Disemai Budi Dituai. event ni adalah projek mega kelas koko. kelas Pengurusan Taman. tp program ni gabungan antara 3 kelas iaitu 2 kumpulan kelas Pengurusan Taman dan 1 kumpulan kelas Vokal Asas. actually, kitorang plan nak buat kat perkampungan orang asli area Cameron Highland. tp disebabkan pelbagai masalah yang aku malas nak cerita kat sini, terpaksalah cancel SEMUA benda yang dah disiapkan T.T seriously sebenarnya aku sedih plan kene cancel. da banyak weyh benda aku dan kitorg buat. proposal, presentation bagai. kesini kesana. perghh. saat diberitahu program kene cancel terdiam jap aku sampai Sir tegur kenapa diam?

Last2, program buat kat dalam UPM je, huhu. ouh ye! aku telah dilantik sebagai Pengarah Bersama untuk program ni. sebab tu la aku cakap banyak benda da aku buat. tak pe lah. dah lepas pon. da berjalan dengan lancar pon walaupon keseronokannya mungkin takkan sama kalau pergi Cameron Highland. aku malas nak cerita lagi. meh tgk gamba lg.

nah amik kau gamba tak ikut turutan! haha. layannnn

inilah Sir saya :) FB : Raja Bersiong. boleh la add :p


yg pakai baju pink tu tak masuk gamba, tp..masuk jugak pe cite? :p

ni aktiviti major kelas Pengurusan Taman :)

saja je kitorang pakai baju sama. kembar la katakan. haha



time tgh syok dengar cerita Sir. ramai amik seat. hehe

panaskan badan dulu sebelum buat keje. with Iman

hasil gabungan 3 kelas :D


fire alarm bunyi sebab asap bbq ni, so kene alih bakar kat luar astaka seni. haha
my classmate! korang sangat awesome okayy! :D

tak tahu kenapa, tp rapat dengan budak ni sepanjang program tu :')

from left : Aku, Asyraf, Sir Azhar(fasilitator kumpulan 2), Nad
 sangat penat satu hari tu dari pagi sampai malam kot event jalan. eh? mana gamba time explorace? jap ea.

one of the task : kene asingkan 4 jenis kekacang! haaa, ada dal,kacang hijau,sagu dengan bali ._.


=..=
one of the task : kene teka action yg kawan buat. teka detective conan plg susah! 

Sir la capture ni. ape da kelakar la muka aku. hehe
Explorace buat kat Bukit Ekspo. sangat penat tp best. kumpulan aku dapat nombor 2! hee. hebak tak? :p
apa?? tak dengar la..nak tahu cerita pasal budak laki yang aku rapat seharian dengan tu? ouh, nama dia Asyraf budak ENVOCH, K17. ok tu je kbai. :D

p/s : jangan marah.hehe

No comments:

Post a Comment