Saturday, January 19, 2013

First Event


Assalamualaikum..

Ehem. Walaupon dah dekat 2 minggu aku cuti..kemalasan nak menaip tu ado, sebab tu la ni..post kali ni, aku nak cerita kisah yang dah berzaman jadi dah. Haha. alkisah semester lepas ni. Ada banyak event jadi. Tp yang buat malas nak hapdet blog sebab nak kene download pictures dulu..baru best nak cito cito an. Nk nunggu abih download pictures yg banyak tu la berjanggut. T.T laa ni, ada pulak WIFI FREE kat rumah! Ahakz. Ntaa sape sape punya wifi tak ada password. Mmg heaven la aku dok meng’on9’ kan rumah. Weeeee.

Ok. Meh mula cito ea. jap. nak ingat event mana yang jadi dulu. haha. ohh ok BOWLING FRENZY K11 dulu jadi. Event ni under Reventh Club College 11, iaitu recreation club. and this is our first event of first semester. happened at Mines Bowling. bila ntaa aku tak ingat. hee. aku ni dilantik sebagai AJK Cenderahati for this event. so, segala hal2 berkaitan hadiah aku la kene handle. sebanyak 11 group yg main. so ada 11 hampers. buat sendiri okayy. terima kasih kepada yang membantu menyiapkan hampers tersebut :D jd, event berjalan lancar walaupon banner yg sangat awesome dibuat oleh Anita dan kawan dia tu telah tercicir semasa Elli nak turun dari teksi yang kami naiki *wah, ayat! hujan masa tu, mana semua tak kelam kabut. lastly, biar gamba je la cito yo. Peace!

from left : Bad, *aku lupa nama dia :p*, aku dan suhaili(yang tercicirkan banner :p)

from left : Kecik, Lina, aku dan Nad

woi! penambahan hamper saat2 akhir. jam tu jugak aku buat 

some of the REVENTH CLUB members :D

the crew :D

Next sem plan nak pergi gunung pulak. waaa! so excited. aku sangatssssss suka aktiviti cenggitu. sebab I do LOVE nature! sangat! weyh! ganas2 aku pon..aku sangat suka bunga la :p but seriously aku sangat suka aktiviti lasak camtu. :) tapi next sem pon ada plan jugak ngn ALFIC, igt nak buat reunion. baca blog fanaa cerita pasal Tabur Hill. cambest je. ada sape sape nak bawak aku tak? hehe.

No comments:

Post a Comment