Thursday, December 29, 2011

assalamualaikum..

Ya Allah, kuatkanlah semangatku ..tabahkanlah hatiku.. aku rasa final kali ni sangat sangat sangat mencabar dan menguji kesabaran aku. ingat Shafiqah..kau buat semua ni untuk Allah, ibu ngn ayah, adik2 dan masa depan kau. pulangkan balik maruah keluarga kau. biar ternganga pihak yg tertentu tu tgk kejayaan kau dan adik2.



sejak kebelakangan ni.klu pikir pasal dia mst kearah perpisahan. asl ea? saya..makin hari makin rasa dah tak
ada yang interesting antara kita dah. but I do love you so much. 
banyak benda yang awak buat agak menyakitkan hati saya sejak kebelakangan ni. saya tak suka awak yang sibuk. sebab saya tak suka rasa sorang2. 
boleh tak kalau kita habiskan belajar dulu? semakin hari semakin berat benda yang saya kena pikul . saya tahu awak pon sama. biar saya capai impian saya dulu. awak pun. janji kita nak tunjuk segulung ijazah masing2 tu masih ada.
alangkah manisnya hari tu bile kita berjumpa semula dengan membawa segulung ijazah kan awak. 
sayang saya takkan berubah. awak banyak bawa perubahan dalam hidup saya. 
kalau jodoh tak kemana :)


No comments:

Post a Comment