Wednesday, November 16, 2011

pelbagai ragam~selamatkan aku

 Pembuka kata,
Pemanis bicara,
Assalamualaikum..

WAAAA!!! BILE NAK AMIK FON AKU NI..MISS MY PINKY SO MUCH!! :(
hai..duit2 knp la kau sangat mencemburui aku..laju je kau pergi kan..kesian my pinky tersadai di kedai..masih belum ada ticket pulang. 


HA??WHAT??EXAM LAGI??BIAR BETUL??TEST 2?? CEPATNYE??MUET SEKALI??
perghhh! gila la weyh! masa2 asl la kau sangat mencemburui aku..laju je kau bergerak..saba2 la ckit..aku tak abis digest lagi ni..

KEJE??KEJE APE??ASSIGNMENT??YANG MANA SATU??ADA KE??
hoi!! tak yah nak buat xtw sangat la kan..yg berduyun2 beratur nak mintak autograf kau tu amendenye?? keje2 npe la kau sangat mencemburui aku. saba2 la dulu..banyak benda tak settle lagi ni weyh. tangan den ado duo jo ni..kaki den pon duo yo..mato pon duo..telingo pon duo ..lubang hidong den pon duo yo..mulut den yo satu ni ha..
*konklusinya = AKU MANUSIA LA WEYH! 

No comments:

Post a Comment