Saturday, November 19, 2011

Malaysian University English Test

assalamualaikum..

yeah!!!!!!! MUET IS OVER!!! Alhamdulillah..akhirnya aku dan kawan2 aku especially ASPER: FIRST CLASS kerana telah berjaya menduduki MUET dgn jayanya..mungkin ada diantara mereka yang tidak dapat menjawab dengan baik seperti aku..heh??erm boleh la kan tadi..better than speaking test yo! jangan sedih2 ye kepada yang rasa tak dapat jawab dengan baik tu..tak ape sekurang2nya nanti masa degree boleh la masa yang terluang tu dipenuhkan dengan menghadiri kelas BI..ngee~~

hari ni semua roommates aku bangun pukul 6 pg..masing2 semangat untuk mengambil MUET..aku je yang paling last sekali bangun tapi yang paling awal sekali siap???huh! perempuan..memang lama bersiap..aku je fast and furious..hehe!maka tepat pukul 7 lebih..7.15 kot kami semua tiba di KAE(Kompleks Akademik E ) dimana disitulah kami menjawab MUET. paper first pagi tu adalah reading. perghhhh!wa cakap lu..memang pecah kepala la jawab..bukan sebab susah tapi sebab kebosanan yang teramat sangat gara2 terpaksa baca 6 passage !!huh.hampir tertido baca..huhu..

next, writing. hurm ok la..da lama kan tak buat essay BI..paham2 jela..malas nak comment lebih.. :P
lastly, LISTENING. paper palingggg best skali! best la..bkn sebab senang ke ape..tapi best la .kene dengar pastu tulis..bile tak dapat tangkap point yang sepatutnya jadi jawapan..tu la part paling best.sebab time tu aku akan gelak .hahaha. byk kali jgk la tadi aku gelak..hehehe~

ye! hari ini satu lagi sejarah telah tercipta kuat diufuk kenangan aku.. :)) aku harap aku akan dapat keputusan yang memuaskan hati aku..ape2 pon nanti keputusannya..aku redha.

MUET telah berlalu TEST 2 is around the corner. good luck untuk awak Shafiqah! do the best! :D

No comments:

Post a Comment