Sunday, September 18, 2011

permulaan pada pertengahan

assalamualaikum..

dengan rasminya saya ingin mengumumkan esok adalah hari pertama untuk semester dua ! ye..itulah die. sekejap je mse berlalu..da sem 2 da..persiapan dr segi mental dan fizikal??insyaallah...tp mcm ada satu bnd yg aku rse hilang dlm diri aku..tp aku xtw ape..mungkin semangat aku???ntaala..tp aku mcm takut..sbb aku mcm xlangsaikan sesuatu yg penting.. 'Ya Allah..tenangkanlah hati ku ini '...

suda2..jgn nk pikir bkn2..xde ape yg buruk akan berlaku..semuanya akn baik2 belaka..dan kembali seperti selalu ..ok...haish!! byknye bnd aku riso dlm kepala ni!! ttbe rasa mcm nk nanges lg.. :'(

tibe2 teringat msg sorng kwn aku ni..

"cheeqa..puas aq fikir ape salah aq..aq x faham! nape? ape aq bwat? aq x tau la! perlu ke ko wat aq camni uh? aq pnye la syg ko.. xpela.. klaw aq ade wat salah slame ni aq mintak maaf sangat2! bkn sgaje nk sakitkan hati ko..mintak maaf kacau ko slame nie..xkan kacau ko lg.. aq x pena marah ko..tp da ko x snng ngan aq en? xpela cm2..ikut ko jela..sori sangat2...

sumpah aku xpernah ade kwn mcm ko ***.. sumpah aku sayangg sgt kat ko ***.. jangan tinggalkan aku ***..jangan pernah tinggalkan aku ***..

2 comments: