Friday, September 23, 2011

berikan cintamu, juga sayang mu

percaya pada ku,
ku kan menjaga mu,
hingga akhir waktu,
menjemputku..


assalamualaikum.
cehh!!main sambung2 plak lirik lagu ni.huhu!sumpah best gle lagu tu. percaya padaku by UNGU.. lirik die sgt bermakne kot..ermm.lately ni aku da kerap msg ngn die. sejak2 die da mule smbng study kt UNITAR. da byk mse free untuk kitorang..sgt happy sbb die da ada slalu ngn aku. tp sejak aku msk UPM ni..die slalu riso sgt psl aku..ntaa npe ntaa la..patu skrng klu bnd yg involve pasal lelaki die mula la xddk diam..jeles! buat pengetahuan semua..lelaki yg aku kenal kt UPM ni hanyalah classmates aku shj..iaitu yg 26 org tu la..yg lain??xkenal la..huhu.malu la nk kenal2 ngn dorng..nnt ape pepatah yg pipi tersorong2 tu..haha!da lpe da plak pepatah melayu..biaselah.kat sini kitorang xblaja BM..BI adalah..(bajet!mcm terer speaking) ha tu la..die mcm jeles pon ada.tp biasela tu..aku pon jeles jgk die dgn classmates die..tp nk blaja kan..nk bt mcm mne.nk xnk kne jgk cmpur dgn jantina berlainan..n aku pon phm he has his own life. slagi die belom sah menjadi suami aku dunia akhirat..aku xkn terlalu mengongkong die..hubungan yg hampir 5 thn..mmg xdisangka hingga ke tahap ni..but i do love him so much. aku xpernah tunjuk sejauh mne aku syg die..biarlah hny aku dan Allah shj yg tahu..


p/s : I LOVE YOU

No comments:

Post a Comment