Wednesday, June 22, 2011

Universiti Putra Malaysia

assalamualaikum..

wahaha!!sangat teruja saya disini ye..kerana dpt bertemu kembali di entri in.. (ape yg aku merepek ni :P)
sungguh la lama tidak meng 'updated' bnd alah ni atas sebab2 yg munasabah..harap maaf kepada sesiape yg tertunggu2..(erk??ada ke??)
pada ketika ini aku dah pon berada di alam lain..da pon berganjak ke satu tempat dimana disinilah penentu masa depan aku..kalau dulu selalu cakap SPM tu lah penentu masa depan..tp bg aku x kot..sebab SPM tu bg aku adalah penglakar masa hadapan..alam yg baru ni lah baru blh dipanggil penentu masa hadapan..

sedar tak sedar. aku dah pon memasuki Universiti Putra Malaysia .disinilah tempat aku membawa harapan keluarga..masih teringat lagi masa zaman sekolah..
*ceehh!zaman sekolah tu..mcm la da bertahun2 tinggalkan alam persekolahan..huhu.
selalu je berangan bila la nk masuk U ni..seronok tgk kakak2 abg2 yg belajar di U..
sekarang mcm xpercaya pulak aku telah berada disini.bukan itu saja malah telah menetap dan juga menimba ilmu disini..
*aku cerita macam duduk jaoh je..kat serdang je kot!bak kata Miss Shiela(lecture BI) "UPM is not far away from Puchong..its only 15 km"
dushh! mmg kene sebijik la kan..nk homesick2 plak..haha!btw xpon sebenarnye..yela perkara yg plg kita nk masa dulu kini da alaminya..dulu kan aku nk sgt sekolah asrama.tp ayah xbg..teringin gle kot nk ddk asrama..haaa!skrng ni..rasala sepuas2nya. :))

oke.nama kolej aku ddk ni KOLEJ 13 .bilik aku no. F205..aku pny katil a.k.a particiant 1..btl2 kt tepi pintu..satu bilik ada 6 orng..semua perempuan..haha!of course la kan.. :pp roommates aku dr pelbagai negeri di Malaysia.ada dari Terengganu,Johor,K.L and Selangor..

meh2! aku kenalkan dorng kt korng ea..

first,
NURUL MALIHAH BINTI CHE LONG
nickname: MAL_KONTOT



second,
NURKHAIRUNNISA BINTI HUSSEIN
nickname: enisa

third,
NUR A'FIFAH BINTI AKHIR
nickname: iffa_mama


fourth,
NURFARHANA BINTI GHAZALI
nickname: fanaa

fifth,
AISYAH MARDHIAH
nickname: aisyah


tu la kan..niat di hati nk bg share gnba ckit..tp xtw la npe xblh plak nk insert..hurmm..tunggu next entri oke!
sampai disini sahaja.
sekian terima kasih. :DD


*yeah!!da boleh maskkn gamba!so korng..ni la roomates aku! :DD

2 comments:

  1. cool~~

    hahaha, saye nampak saya!!!

    ReplyDelete
  2. hahah. ramai gile 6 orang. aku dua orang je. --''

    ReplyDelete