Monday, April 21, 2014

Kali Kedua


Damn la! Aku memang tak suka ape yang aku rasa sekarang. Sakit doo! Memang siot la die ni. Kejam sangat awak ni! Memang sampai hati awak buat sy mcm ni kan? Benda kecik je okay. Pasal topup je pon. Nak terasa hati bagai dah kenapa. Patu langsung tak nak cakap dengan aku. deyy podahhh! Urghhh. Geram betul. Sumpah macam budak2 la. Ok this is the point.

  •           First, bukan salah saya ok. Saya dah ckp lambat sikit kan.
  •           Second, ape yang saya dah buat sampai awak terasa dengan saya macam ni?
  •           Third, pasal topup je ok.
  •           Fourth, awak ni dah salah paham. Dan saya rasa saya dah explain kan on that day kenapa saya lambat.
  •           Fifth, ape masalah awak ni?
  •           Sixth, if I were you, I mean, ok our status now is just friend ok. Takkan la pasal benda sekecil zahrah ni awak nak terasa hati dengan sy smpai mcm ni. Friend not doing this ok. Klu sy, kwn buat mcm tu xde benda la nk touching2 ni.
  •           Seventh, sy tak paham la kenapa awk nak touching? Awk xnmpk ke usaha sy mse tu?
  •          Eighth, awk ni ego kan? Ke bapok sgt?
  •           Ninth, tolong la tahu, sy tak suka dengan ape sy rasa sekarang, sy rasa teruk sgt bila kawan sy touching mcm ni dan tanpa sy tahu hal sebenar. I need an explanation. Please, don’t do this to me
  •           Tenth, sampai hati awak….

 ok, this is the second time awak buat saya macam ni k. and i know this is not my fault. pergi lantak la awak, sy bukan pandai pujuk orang. 

No comments:

Post a Comment