Tuesday, September 18, 2012

Pinjaman dari Allah

Assalamualaikum...

" Salam.dah lama sy nak text awak..bnda dah lama lps kan..dulu mintak maaf dlm keadaan marah dan tak tenang pun.and again sy mntak maaf kalau terkasar bahasa dulu..dah tak ada bnda pon nak pikir pasal benda dulu. have a blast iqa.may Allah bless you. tak perlu lah nak ada sakit hati lagi. past is past "

Berkerut jugak dahi aku bila tengok mesej ni sampai. nombor pon aku tak ada save. siapakah? tapi dari apa yang disampaikan pon da boleh agak siapa yang bagi mesej ni. mula2 takut jugak nak reply. kang buat salah orang malu je..then reply la jugak..memang aku tak pernah ada rasa sakit hati atau dendam dengan dia. semua salah sebenarnye. aku ada salah aku, dia ada salah dia dan dia pon ada salah dia. saya da ada hidup saya yang baru. mungkin saya jugak dah ada orang yang betul2 tahu menjaga hati dan perasaan saya. dia pernah buang saya dari hidup dia semata2 nakkan awak balik. ye. memang sekarang die sedang cuba mengambil hati saya balik dan saya rasa semua tu takkan berlaku lagi. 

" maybe dia bukan utk saya. heart doesn't lie iqa. go for someone who filled your heart "

Maybe dia juga bukan untuk saya. hati tu memang tak pernah menipu. dan saya tahu, jauh disudut hati kita berdua, kita berdua rindukan dia dan saat tu. saya pasti begitu..tapi semua tu pinjaman. ia takkan jadi hak milik kita sampai bila bila. do take care too wani :)

No comments:

Post a Comment