Friday, February 17, 2012

kisah dulu ~ entri yang ke -100

assalamualaikum..

yeah!!entri yg ke-100 da..hmm.ape yg special nye??sbb no die 100 ke??ntaa la..aku pon tak tahu. orang lain pon selalu update pasal entri dorng yg ke 100..knp ek sebenarnye? =.=?

ok. dalam 100 entri aku selama aku berbeloging ni..da mcm2 kesah da. suka duka sume ada la..dan saya sangat rindukan kisah dulu2 tu..andai la masa boleh diubah..akan ku percantikkan ape yg tak cantik..

aku start berbeloging ni pd 16/8/2009..bru la lagi.sbb tu lmbt mcm kura2 nk smpai entri ke 100..hehe *afq.klu bce jgn nk gelak sgt k dgn word kura2 tu.tumbuk kang :P   patu ade suatu ketika aku lme tak hapdet2 sbb....ala lupa la sbb ape..hehehe.dan aku mula active secara konsistennye sejak masuk upm ni la..yela mana taknye..boleh on9 bile2 je dan dimana saja..hee.

mcm2 da perkara yg dtg dan pergi dlm hidup aku..tak sangka masa tu cpt je berlalu. tw2 lg 2 bln lbh je aku nak abs asasi..hurmm :( pengalaman hidup kat asasi mungkin akan menjd kenangan plg terindah dalam hidup aku..aku dpt rasa hidup yg sebenar. aku da tak tahu nak bebel ape lg ni.. tp td aku belek2 gmba dlm lappy aku ni..dan ini adalah sebahagian dari kisah lalu tu :)

baru terasa pengembaraan hidup tu bermula bila...hidup di Sekolah Menengah Taman Seraya..


fuh! berderau darah dpt mms ni dari Ahmad Fikri ;)


dan inilah hasilnya.. Alhamdulillah :)


gamba ni tak silap aku masa form 2 kot.ada beza tak dgn aku yg skrng?


my best friend masa sekolah kat taman seraya. miss u :(



gemok tak?ke sama je?tp aku pernh kurus lg la drpd ni.


Suria KLCC - Aquaria


first time outing dgn kwn2. form 3.kesian kn?hee

 heh heh heh heh. sumpah aku rindu kau Ahmad Fikri !


last kn kite gather sme2.patu da tak jumpa2 da..

after that, pengembaraan diteruskan di Sekolah Menengah Pusat Bandar Puchong..

desliparjepunn.com :) thanks 4 the sweet moment guys.




after them, mereka berdua ni plak.. :)




hari sukan kat sekolah yang paling happening eva! esok terus tak ada suara.



then, bermula la zaman habis sekolah..sambil tunggu result aku keje kat Guardian.


sampai la lokasi terkini aku.. Universiti Putra Malaysia

F205/1, Kolej 13 , UPM

apa la agaknya lepas ni kan..gamba2 ni sume sejak aku mnginjak ke sekolah menengah..gmba kecik2 tak de la..ada dlm album..da jd hardcopy da..hehehe.nnt la ye.

~ THE END ~


2 comments:

  1. hahaa. ada lagi ek gambar desliparjepunn.com tu. aku dah tak tau kat mana gambar tu berada. mohon copy. nak simpan buat kenangan. hahaha.

    ReplyDelete