Monday, January 16, 2012

today is the day

assalamualaikum..

hari ini hari Isnin . 16 January 2012 .

awal awal pagi dah bangun nak pergi kelas . memang liyat la kan memandangkan seminggu cuti lepas solat subuh tido balik *jgntiruaksiini

dengan semangat yang ajaib datang dari ntaa mana..aku jejakkan kaki ke kelas dengan redha-Nya . mukadimah nye dimulakan oleh Dra. Umi Salamah Hassan atau panggilan manjanya UMI . hee .

lepas tu hidup diteruskan dengan hamba Allah yang asalnya dari Jakarta,Indonesia..nama die ala ala nama ayah aku gitu . Dr. Anwar Fitrianto . *sukakankauyam harap aku suka STATISTIC ni.

untuk semester last ni..kami perlu mengambil subject PENGENALAN KEPADA TEKNOLOGI MAKLUMAT.. oleh itu,, lepas habis kelas math jam 12,, *gayaindondaakuckp kami perlu xdela bergegas sangat ke Fakulti Sains Komputer . best jugak subject ni . teringat kelas komputer yang wajib aku hadir masa form 1.. nama group aku tu DATABASE .

ok done . i love this starting of the day . hope i'll love it forever :D

No comments:

Post a Comment