Tuesday, November 29, 2011

kali ni aku betul betul tekad

kenapa masih menunggu kalau hati dah tak sayang?
kenapa masih menunggu kalau hati dah tak peduli?
stop playing around. I'm tired! ape sebenarnya yang awak cuba lakukan? saya btl2 tak faham. tak guna jgk kalau jarang mengingati saya. jangan buat saya rasa dimiliki tapi pada hakikatnya awak tak pernah rasa saya milik awak.

saya rasa. antara awak dan saya. cukup la sampai sini je. saya minta maaf. tapi saya dah betul2 tawar hati sebab awak tak pernah tunjuk yang awak sedang berusaha untuk kita. tak pernah sekali walaupon saya sibuk macam mana pon..saya lupakan awak..saya abaikan mesej2 awak macam tu je. tapi awk.....awak selalu abaikan mesej saya dengan alasan yang kalau difikirkan sangat la tak masuk akal. memang selama ni saya tak pernah object ape2 pon alasan awak. tapi jangan awak tak tahu saya sentiasa fikirkannya. dan makin hari makin saya rasa diri saya bodoh sebab masih tunggu awak.

No comments:

Post a Comment