Wednesday, September 14, 2011

thank u from me to u

assalamualaikum..

thanks u guys sbb sudi terima aku sbg kawan korng..btw..bdk ni sgt sensitif..nmpk je ganas pd luaran..xserupa pompuan dibuatnye..selamba bapak die je nk bt pe..haha! tp tu la hakikat sebenar seorng gadis yg benama Norshafiqah Bt Khairul Anuar ini..sangat sangat sangat sensitif..x blh terusik ckit..mst terasa..haha! cengeng gle kau Shafiqah..haha! drama queen bak kata awak.hehe! manja sgt..sbb tu la..anak sulung manja????xcye kn..tp manja2 aku pon..aku lbh pndai berdikari drpd adik2 aku la.. (ceh!bangga beliau!) ok2..cukup la kau da rosakkan cuti sem kau ni.hukhuk! kau duduk umh diam2 jd cik turut okey..ikut jela ckp ibu ngn ayah kau tu..bdk ni mmg DEGIL. sje je nk bt org mara..patu nanges sendiri.hahaha! gila! ntaa ape ntaa bdk ni nk pon aku xtw..hekhek!

p/s : radzi thanks la sbb ckp mcm tu kat aku..sedikit sebanyak bt aku sedar jgk! hehe!
     : iffa don't worry, slagi kita blh handle sendr..its ok..tanak sshkn korang..bdk ni mmg bermasalah ckit.
     fanaa thanks for ur concern :DD get well soon!

3 comments:

  1. woah! nampak nameku disitu! [bangga]

    ReplyDelete
  2. hehehe, well! seharusnye digembar gembur n taip nameku lebih besar kot! wahahahah [guraw2]

    ReplyDelete