Wednesday, September 7, 2011

serangan subject hardcore!

assalamualaikum,

yo!!!esok dan seterusnya hinggalah sabtu bermulalah subject2 ganas. yeah! mmg otak aku pon tunggang terbalik..hurmmm..ape aku nk tulis esok!!!mintak2 la soalan xdela too complicated..biarlah ia masih tercapai akalku..jgn la macam math kan..tu mmg da thp cipan da..xblh nk fkr nk bt pe..aduhai.."Ya Allah, permudahkan lah aku esok..aminn."

btw, new student yg degree pny bru je msok hr ni..dorng sume dok tingkat 5 kt blok aku ni..kihkihkih!kesian..aku dan roomates ku ini saja yg bertuah..w'pon kitorng lg muda drpd diorng..tetapi kitorng diberikan mandat dprd sultan UPM untuk mendiami tingkat 2 di Blok Uranus (F) ini.haha!teror knn??

ok la,makin lama menatap wajah screen lappy yg comel ni..makin lmbt la mse utk aku tido...esok nk bgn awl ckit..study lg..smpi sini saja la entri kali ini.. :DD

No comments:

Post a Comment