Thursday, September 29, 2011

fanaa membunuh ku

assalamualaikum..

ok korang..kali ni aku nk cte pasal first experiment biology semalam.
kisah die begini...utk experiment kali ni..kitorng kene bt experiment pasal various types of blood cells..TAPI! dengan menggunakan darah sendiri!!!fuuuhhhhh! mmg seram la mula2 dengar.ok aku kene group ngn mal. mal ni da la takot darah..die ckp klu tgk darah nnt die pitam..so nak xnk aku la yg kene dermakan darah aku. mula2 tgk sal ngn faez menjalankan aktiviti pembunuhan tu..sal pegang lancet tu nk cucuk kat jari faez macam nak bunuh la..last2 faez ckp "da la.biarlah aku buat.kang mati plak aku" HAHAHA! patu tgk faez cocok jari die relax je..teros cpt die letak darah tu kat slide yg disediakan...patu tgk faez buat kat jari dira plak..LAGI LA SERAM!!! die cocok kat jari dira TIGA kali beb!!teros hilang niat aku nak suruh faez cocokkan kat jari aku..

last2..aku suruh fanaa yg cocokkan. dgn mata memandang ke tempat lain sambil jari dihulurkan ke arah fanaa.aku bersedia! sekali kau...............

AUCHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

aku menjerit satu lab tu..fuhh! sakit bapak kot! terasa jarum lancet tu mencucuk ke dalam daging2 kat jari aku yang comel tuh! *okey.itu perasan fanaa kate ape tw. "tadi bt kat nisa..buat perlahan2 jarum tu x tercocok plak.buat la kuat ckit.baru la lut..patu kite bt la kt eqa pon mcm tu..ingatkan jari eqa pon tebal gk la..sekali tercocok dalam la plak...hehehe"..so korang..nikmatila ape kesakitannye..kebas kejap jari aku.hahaha!

p/s : fana : u need more practice if u want to be a doctor..klu x..kesian sgt kat patient u nnt.hehehe :p

2 comments:

  1. haha..cun!..sian darah ika..x pasal2 kene derma..haha

    ReplyDelete
  2. xpela..da banyak sangat darah dalam bdn..sampai sebulan sekali mst kuar..kuangkuangkuang!!! guro jep :DD

    ReplyDelete