Friday, January 8, 2010

berlari,hujan dan kuning

hari ni mcm2 jd..
fisrt skali..pg td

aku g skola berlari ta0!!pg2 lg da exercise.coz ayh ttbe xnk anta aku g skola..tension gle..mne xnyer da lmbt sgt..kol 7.20 aku kuar umh..slalunyer time tu gate skola aku da penuh ngn pengawas..lg la aku mengelabah..setelah ditolak tambah..aku memerlukan 15 mnt utk smpi ke skola..korng kre la sndr kol bpe aku smpi skola..berpeluh ta0 aku pepg tu..baek xyah mnd dowh!!

itu satu hal..ni de lg..
second plak..mse perhimpunan

da berpeluh pephm jela..ckg ckp kt dpn pon aku xdgr..sebok lap peluh..ttbe aku terasa titik air jatuh kne kain aku..ujan da turun dgn rintik2nye..aku pon buat bese jela..ala bru rintik2..yg aku dgr ckg tu da selesai membebel kt ats pentas ..tnpa sebarang arahan atau tindakan..secara autometiknye kt side bdk form 3 dorng bgn dgn pantas sekali bwk beg sume..ade jgk yg menjerit kecil..kitorng kt side bdk form 5..tercengang..ternganga sume mulut..xtw wut happen here..aku plak terpndng ats langit..tw pe aku nmpk??ujan turun dgn LEBAT nye..die dtg dr arah sne dlu..pe lg cpt2 la amik beg bku dan segala mcm barang lg kt koridor..nsb baek klas aku yg tepi skali..so dkt dgn koridor tu..mmg pg td gle lebat la hujan turun..perhimpunan tros cancel cmtu je..ahha

ade lg hal...
third plak...mse mesyuarat rumah sukan

hari ni ada mesyuarat rumah sukan jgk..aku rumah kuning..so tmpt kitorng kt kantin..spt yg korng sedia maklum..mst ade undian utk pengerusi n so on la kn..nk dijdkan cte..time ckg srh pilih setiausaha..si Amirrul Taufiq ni..ttbe naekkan nme aku..gle btl la die tu..
aku dgn terpaksa nye pegi la kt dpn tu..sampai je aku kt dpn tu..mcm autometik plak aku tros jd setiausaha..yela..aku plak yg kne amik alih tulis2 sume ni..padahal time tu x iktiraf lg..haha!so korng pephm la..da kes nye mcm tu..aku dilantik sbg setiausaha rumah kuning bg thn 2010..ehe =p..igt thn ni nk la jgk ade pape jwatn..dptla tmbh markah utk koko..so skrang ni aku da pegang 2 jawatan..1 bendahari klas..1 lg setiausha ni la..bz la aku thn ni..



No comments:

Post a Comment