Tuesday, December 29, 2009

kawan baru

ahha!nk cte.td ak g kdai kt bwh umh aku nie.ayh srh bli something.pastu smpi kt kdai tu..ada motor lalu..bkn lalu blakang or tepi ak la..bab kdai tu bwh block.motor tu lalutepi block..means kt luar la
*harap korng phm
aku dpt agk la spe yg bwk moto tu.sbb cam suara die..actually die ni jiran aku..tp xpena tego.lgpon die laki..bt pe..haha!xdela..die xskola ngn aku pon..xsilap aku die skola kt teknik PD kot..nme die shafiq..shafiq dalwi ke dalbi ntaa..haha!

so nk dipendekkn cte..ttbe die tego ak..mse tu tgh pegang Umairah(spupu aku) nk naik tngge..die ckp.
"hai..bwk adk g kdai ke??"
wah!terkejut berok jap aku.yela ttbe je.da la aku xkenal die..so aku pon jwbla..(tande peramah la konon=p)
"bkn adk..spupu la"
pastu ak pon tros blah.ehe.mse nk tutup pintu plak...
*jap.nk gtw sesuatu.bt pengetahuan korang.rmh aku dkt dgn tngge..so sespe yg naik tngge tu.kre klu ddk kt dpn pntu blh nmpk la spe yg naik

oke smbng blek..ak terpndng kt tngge tu..nk tw ak nmpk pe?ak nmpk die tgh berdiri kt tngge tu pndng aku.haha!lps die sedar yg aku nmpk die.cpt2 die naek.ehe.ta0 malu.so akn bertmbhla lg kwn aku kt cni.ehe!

p/s;ak xramai kwn kt cni..sbb ramai cina.

No comments:

Post a Comment